Zmiany w Google
Zmiany w wyszukiwarce Google – Aktualizacje 2025, NewsRoom
Śledź na bieżąco zmiany w Google, które wpływają na widoczność stron, strategie projektów SEO i skuteczność kampanii online. Od aktualizacji algorytmu po ogłoszenia z Google – znajdziesz tu wszystko, co ważne dla marketerów i właścicieli stron internetowych.
Nowoczesne SEO 2025 – co mówi książka „Advanced SEO Tips 2025”? Wypowiedzi specjalistów, przemyślenia po lekturze
SEO to dziedzina, w której nie ma jednej prawdy – i właśnie dlatego warto słuchać…
Czytaj więcej
Google Discover trafia na desktopy w 2025 – jak zdobyć dodatkowy ruch?
W 2025 roku Google oficjalnie wprowadza kanał Google Discover na stronę główną wyszukiwarki Google w…
Czytaj więcej
Rewolucja w Google: AI Overviews wkracza do Polski – czy Twój biznes jest gotowy? Jak tworzyć treści widoczne dla AI Google?
W marcu 2025 roku Google ogłosiło rozszerzenie funkcji AI Overviews na kolejne kraje europejskie, w…
Czytaj więcejGoogle nieustannie modyfikuje sposób działania swojej wyszukiwarki – zarówno na poziomie algorytmów rankingowych, jak i funkcji wyświetlania wyników. Dla właścicieli stron i specjalistów SEO oznacza to jedno: stałe dostosowywanie się do aktualnych wymagań wyszukiwarki.
Sprawdź również: pozycjonowanie w AI
W tej kategorii zbieramy i analizujemy najważniejsze zmiany w wyszukiwarce Google, które mają wpływ na:
- pozycjonowanie stron (aktualizacje Core Update, Helpful Content, Spam Update),
- interpretację treści i linków,
- prezentację wyników (np. AI Overviews, featured snippets, local pack),
- komunikaty i zapowiedzi aktualizacji w Google.
- nowe narzędzia i integracje, które zmieniają podejście do SEO i content marketingu.
Znajdziesz tu również komentarze i interpretacje od ekspertów, dzięki którym szybciej zrozumiesz, jak zmiany w Google przekładają się na Twoje wyniki organiczne – niezależnie od branży. Każdy wpis tworzony jest z perspektywy praktyka i agencji SEO, która wdraża strategie na bieżąco i testuje nowe rozwiązania.
Jeśli zależy Ci na aktualnym podejściu do SEO, ta sekcja pozwoli Ci nie tylko nadążyć za zmianami, ale też wykorzystać je jako przewagę konkurencyjną.