Dobra Wartość
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada necnisl.
Przewaga konkurencyjna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada necnisl.
Dobra rada
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada necnisl.
Przystępując do rozmów o pozycjonowaniu tak mocno technicznej branży, z góry
wiedzieliśmy, że będzie to niczym żegluga przez wzburzone wody oceanu
wyszukiwarki Google. Nasze wstępne spotkanie z Klientem przekształciło się w
prawdziwy maraton uwag i detali - notowaliśmy każdy fragment rozmowy,
zadawaliśmy liczne pytania, by zgłębić każdy zakątek jego biznesowego świata,
oczekiwań oraz ambicji marki.Wiedzieliśmy, że posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu powiązanych
tematów (np. czyszczenie laserowe). Jednak w przypadku tego projektu Klient
oczekiwał promocji biznesu, który pragnie i jest gotów realizować bardzo duże
zamówienia, a którego świadomość na rynku (nazewnictwa usług) jest znikoma.
Nie mogliśmy bazować jedynie na analizie historycznej i dokładnej weryfikacji
otoczenia konkurencyjnego. Na polskim rynku brakowało właściwego pokrycia
tematycznego w SERP (1 strona Google), a jeżeli było, to intencja była
niedopasowana (publikacje informacyjne o rozwiązaniach). Projekt rozpoczęliśmy od zupełnej niewidoczności w sieci, co wymagało od nas
przewidywania momentu, kiedy nasze działania SEO staną się opłacalne dla
biznesu, a następnie umożliwią jego skalowanie dzięki wzrostowi liczby
wartościowych zapytań. Podczas estymacji musieliśmy wziąć pod uwagę wiele
czynników, takich jak obecny autorytet domeny, układ strony (layout), czy
również występowanie w SERP (1 strona Google) innych portali - niekonieczne
dopasowanych intencją.
Sprawdź jak poradziliśmy sobie z analityką marki Pepszi-Cola
Analityka biznesu dla marki Pepszi-ColaPrzystępując do rozmów o pozycjonowaniu tak mocno technicznej branży, z góry
wiedzieliśmy, że będzie to niczym żegluga przez wzburzone wody oceanu
wyszukiwarki Google. Nasze wstępne spotkanie z Klientem przekształciło się w
prawdziwy maraton uwag i detali - notowaliśmy każdy fragment rozmowy,
zadawaliśmy liczne pytania, by zgłębić każdy zakątek jego biznesowego świata,
oczekiwań oraz ambicji marki.Wiedzieliśmy, że posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu powiązanych
tematów (np. czyszczenie laserowe). Jednak w przypadku tego projektu Klient
oczekiwał promocji biznesu, który pragnie i jest gotów realizować bardzo duże
zamówienia, a którego świadomość na rynku (nazewnictwa usług) jest znikoma.Nie mogliśmy bazować jedynie na analizie historycznej i dokładnej weryfikacji
otoczenia konkurencyjnego. Na polskim rynku brakowało właściwego pokrycia
tematycznego w SERP (1 strona Google), a jeżeli było, to intencja była
niedopasowana (publikacje informacyjne o rozwiązaniach). Projekt rozpoczęliśmy od zupełnej niewidoczności w sieci, co wymagało od nas
przewidywania momentu, kiedy nasze działania SEO staną się opłacalne dla
biznesu, a następnie umożliwią jego skalowanie dzięki wzrostowi liczby
wartościowych zapytań. Podczas estymacji musieliśmy wziąć pod uwagę wiele
czynników, takich jak obecny autorytet domeny, układ strony (layout), czy
również występowanie w SERP (1 strona Google) innych portali - niekonieczne
dopasowanych intencją.