Analityka Dla biznesu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada at nec nisl. Sed venenatis elit diam, in blandit elit aliquam at. Fusce laoreet eros ut neque suscipit, id iaculis odio dapibus.
Dobra Wartość
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada necnisl.
Przewaga konkurencyjna
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada necnisl.
Dobra rada
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam sed ex vitae elit iaculis malesuada necnisl.
Przystępując do rozmów o pozycjonowaniu tak mocno technicznej branży, z góry wiedzieliśmy, że będzie to niczym żegluga przez wzburzone wody oceanu wyszukiwarki Google. Nasze wstępne spotkanie z Klientem przekształciło się w prawdziwy maraton uwag i detali - notowaliśmy każdy fragment rozmowy, zadawaliśmy liczne pytania, by zgłębić każdy zakątek jego biznesowego świata, oczekiwań oraz ambicji marki.Wiedzieliśmy, że posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu powiązanych tematów (np. czyszczenie laserowe). Jednak w przypadku tego projektu Klient oczekiwał promocji biznesu, który pragnie i jest gotów realizować bardzo duże zamówienia, a którego świadomość na rynku (nazewnictwa usług) jest znikoma. Nie mogliśmy bazować jedynie na analizie historycznej i dokładnej weryfikacji otoczenia konkurencyjnego. Na polskim rynku brakowało właściwego pokrycia tematycznego w SERP (1 strona Google), a jeżeli było, to intencja była niedopasowana (publikacje informacyjne o rozwiązaniach). Projekt rozpoczęliśmy od zupełnej niewidoczności w sieci, co wymagało od nas przewidywania momentu, kiedy nasze działania SEO staną się opłacalne dla biznesu, a następnie umożliwią jego skalowanie dzięki wzrostowi liczby wartościowych zapytań. Podczas estymacji musieliśmy wziąć pod uwagę wiele czynników, takich jak obecny autorytet domeny, układ strony (layout), czy również występowanie w SERP (1 strona Google) innych portali - niekonieczne dopasowanych intencją.
Sprawdź jak poradziliśmy sobie z analityką marki Pepszi-Cola
Analityka biznesu dla marki Pepszi-ColaPrzystępując do rozmów o pozycjonowaniu tak mocno technicznej branży, z góry wiedzieliśmy, że będzie to niczym żegluga przez wzburzone wody oceanu wyszukiwarki Google. Nasze wstępne spotkanie z Klientem przekształciło się w prawdziwy maraton uwag i detali - notowaliśmy każdy fragment rozmowy, zadawaliśmy liczne pytania, by zgłębić każdy zakątek jego biznesowego świata, oczekiwań oraz ambicji marki.Wiedzieliśmy, że posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu powiązanych tematów (np. czyszczenie laserowe). Jednak w przypadku tego projektu Klient oczekiwał promocji biznesu, który pragnie i jest gotów realizować bardzo duże zamówienia, a którego świadomość na rynku (nazewnictwa usług) jest znikoma.Nie mogliśmy bazować jedynie na analizie historycznej i dokładnej weryfikacji otoczenia konkurencyjnego. Na polskim rynku brakowało właściwego pokrycia tematycznego w SERP (1 strona Google), a jeżeli było, to intencja była niedopasowana (publikacje informacyjne o rozwiązaniach). Projekt rozpoczęliśmy od zupełnej niewidoczności w sieci, co wymagało od nas przewidywania momentu, kiedy nasze działania SEO staną się opłacalne dla biznesu, a następnie umożliwią jego skalowanie dzięki wzrostowi liczby wartościowych zapytań. Podczas estymacji musieliśmy wziąć pod uwagę wiele czynników, takich jak obecny autorytet domeny, układ strony (layout), czy również występowanie w SERP (1 strona Google) innych portali - niekonieczne dopasowanych intencją.